התקשרו: 054-3003469

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית השאירו פרטים:

    מדבקות נגישות לזכוכית

    מוסדות תרבות, מבני ציבור, משרדים וכל מבנה אחר הכולל קירוי ודלתות מזכוכית, צריך להצטייד במגוון מדבקות נגישות לזכוכית. למדבקות אלו יש חשיבות רבה שמיד נפרט לגביה ויש לרכוש אותן רק מבית דפוס המתמחה בתחום של מדבקות נגישות לזכוכית ויוכל לספק עבורכם תוצרים הולמים, בהתאמה אישית ובמחיר נוח.

    מדבקות נגישות לזכוכית – למה הן כל כך חשובות?

    מדבקות נגישות לזכוכית חיוניות במוסדות, בתי עסק וחללים מסוגים שונים, משתי סיבות: הסיבה הראשונה, היא כדי למנוע התנגשות באלמנטים מזכוכית, כגון קירות או דלתות. עיצוב בזכוכית הוא אחד הטרנדים החזקים ביותר בתחום האדריכלות המודרנית, אך אי אפשר להתעלם מכך שיש לזכוכית גם חסרונות. זכוכית יכולה להיות שקופה לגמרי ואז עלול להיווצר מצב של התנגשות מסוכנת, בקיר זכוכית למשל. כדי למנוע פציעות חמורות, פגיעות ראש וגפיים ומצבים מסכני חיים, חשוב להדביק מדבקות נגישות לזכוכית. הסיבה השנייה שבגינה חייבים להדביק מדבקות נגישות לזכוכית, היא על-מנת לסמן לנכים ולבעלי מוגבלויות, היכן בחלל הם יכולים לנוע בבטחה. למשל, לפני רמפה המיועדת לכיסאות גלגלים. לעיתים, מדבקות נגישות לזכוכית מסמנות לבעלי מוגבלויות כי הם יכולים לבקש סיוע אם הם נתקלים באתגר הקשור לשימוש במרחב. בכל מקרה, מדבקות נגישות לזכוכית, מסמנות לכלל האוכלוסייה, ממה עליה להישמר והיכן התנועה במרחב בטוחה.

    סוגים שונים של מדבקות נגישות לזכוכית

    מדבקות נגישות לזכוכית נחלקות לסוגים שונים. מדבקות נגישות לזכוכית הנועדות לסמן לנכים ולבעלי מוגבלויות היכן אפשר לנוע בבטחה או לבקש הנגשה וסיוע, בדרך כלל מאוירות עם סימנים מוסכמים כגון כיסא גלגלים, מכשירי עזר לשמיעה וכדומה. מדבקות נגישות לזכוכית הנועדות להזהיר שלפניכם קיר או דלת שקופים, יכולות לבוא במגוון צורות וצבעים. לרוב הן אדומות, כדי שיהיו בולטות במרחב. אך במקרים מסוימים מדבקות נגישות לזכוכית הן בצבע כחול או צבע אחר, צורתן עשויה להיות שונה או שהן כוללות מלל מפורש ולא איור או צורה גיאומטרית.

    מדבקות נגישות לזכוכית צריכות להיות איכותיות

    מצב בו מדביקים מדבקות נגישות לזכוכית והן נושרות מעצמן לאחר זמן קצר, עלול להיות מסוכן מאוד. הוא מותיר קירות שקופים ללא אזהרות חיוניות ועלול לגרום לפציעות קשות, אם מישהו יתנגש בדלת או בקיר, כי לא ישים לב שהם עשויים זכוכית. לכן, חשוב להדפיס מדבקות נגישות לזכוכית עמידות, איכותיות וחזקות, עם דבק עוצמתי שישאיר אותן במקומן לצמיתות.

    בחרו בית דפוס מומחה בתחום של מדבקות נגישות לזכוכית

    כדי להבטיח כי אתם מדפיסים מדבקות נגישות לזכוכית באיכות גבוהה, בחרו רק בית דפוס אמין, ותיק ובעל מוניטין וניסיון בהדפסת מדבקות נגישות לזכוכית. כך תוכלו לדעת שהמדבקות שאתם רוכשים יגלו עמידות ויישארו על הקיר או על הדלת עליהם אתם מדביקים אותן.

    כמה עולות מדבקות נגישות לזכוכית?

    המחיר של מדבקות נגישות לזכוכית עשוי להשתנות בהתאם לסוג שלהם. שימו לב כי בית דפוס איכותי, יציע לכם מגוון מדבקות, בטווח מחירים רחב. כמובן, שגם כמות המדבקות שאתם מזמינים, משפיעה על המחיר.

    מדבקות נגישות לזכוכית ברמה גבוהה

    אם אתם מחפשים מדבקות נגישות לזכוכית ברמה הגבוהה ביותר בתחום, פנו כבר עכשיו לתוויות איכות בע”מ. תוויות איכות הוא אחד מבתי הדפוס המובילים בישראל, להדפסות מכל הסוגים, כולל מדבקות וכמובן גם מדבקות נגישות לזכוכית. בית הדפוס מקפיד על רמת שירות גבוהה לצד מקצועיות ללא רבב, המאפשרת לכם לקבל מדבקות נגישות לזכוכית ותוצרי דפוס נוספים, בהתאמה אישית ובדיוק מלא לצרכיכם. התקשרו עכשיו והזמינו מדבקות נגישות לזכוכית: 054-3003469.

    לפרטים והזמנות

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      עוד שיכול לעניין אותך

      מיתוג וקידום באינטרנט מיתוג וקידום באינטרנט
      phone icon
      Whatsapp icon