התקשרו: 054-3003469

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית השאירו פרטים:

    גלילי מדבקות ויניל

    בעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם מחפשים אחר פתרונות סימון שונים ועושים שימוש במדבקות בגלילים לשם מטרות שונות, אנו מניחים שמביקור קטן ברשתות הפארם, בסופרים ואפילו אצל הקוסמטיקאית יצא לכם להיתקל בלא מעט מוצרים אשר הודפסו עליהן מדבקות ייעודיות אשר מטרתן לתת אקט פרסומי, שיווקי ו/או לציין את החומרים הפעילים ושאר דרישות הרגולטור. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות בכל הקשור לעולם המדבקות לצד גלילי מדבקות ויניל בפרט – אנשי המקצוע של תווית איכות פה כדי לענות לכם על כל השאלות.

    מה הם גלילי מדבקות ויניל?

    לא מעט אנשים תוהים מה הם למעשה גלילי מדבקות ויניל, אנשי המקצוע של תווית איכות החליטו לרדת לעובי הקורה ולהסביר לכם מעט מה קורה שם מאחורי הקלעים. מדבקות ויניל הן לרוב מדבקות המיועדות לשם שימוש חיצוני במוצרים ואף לשם שימוש זמני, אותם מדבקות מחזיקות בלא מעט יתרונות אשר ביניהם ניתן לראות יכולת הדבקה חזקה במיוחד אך באותה הנשימה ניתן להוריד אותן ו/או “לקלף אותן” בצורה מהירה, יעילה ולא להשאיר אף שבויים בדרך מאחר והיא מתקלפת בצורתה השלמה.

    אנו יכולים לראות מדבקות ויניל במגוון רחב של אספקטים בתעשייה, הן מבחינת סימון מוצרים, דרישות הרגולטור והן מבחינת עיצוביות ומיתוג. יחד עם זאת, כאשר יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי גלילי מדבקות ויניל מתאימות אך ורק לשימוש חד פעמי ואינן מחזיקות בשימוש רב פעמי – לכן אם יצא לכם להוריד את מדבקת הויניל סביר להניח שלא תוכלו להחזיר אותה שוב למקומה.

    האם ניתן להזמין גלילי מדבקות ויניל מעוצבים בהתאמה אישית?

    כולנו אוהבים עיצוביות, אין זה משנה אם אנחנו באים להעביר מסר שיווקי ו/או עסקי או שמא אנו באים לסמן ולתייק מוצרים שונים. גלילי מדבקות ויניל נותנים לנו את האפשרות ליהנות ממגוון רחב של עיצובים הניתנים לבחירה ואפיון בהתאמה אישית לצרכי הלקוח – החל מסוג וחומר הגלם של המדבקה, דרך בחירת פלטת הצבעים ועד הגליל המושלם. כך כל חברה ו/או עסק יוכל לעצב בהתאמה אישית ולבחור עבורו את המדבקות הטובות ביותר.

    כיצד ניתן להשתמש במדבקות למיתוג וקד”מ עסקי נכון?

    בעלי עסקים רבים נוטים לחשוב כי מדבקות אלו מתאימות אך ורק עבור סימון מוצרים תעשייתיים, אין ספק שמדובר באחד השווקים הגדולים ביותר בהם אנו יכולים לראות את המדבקות מאחר ומדובר במדבקות חזקות ואיכותיות אשר מותאמות בצורה מושלמת לשימוש חד פעמי. אך יחד עם זאת, גלילי מדבקות ויניל גם מתאימים בצורה מושלמת לקד”מ ולמיתוג העסקי שלכם לכן אנו רואים א מעט עסקים המבינים את החשיבות בעבודה עם מדבקות ויניל ומשתמשים באלו לקדם את המטרת העסקיות שלהם. אין זה משנה מה הוא העסק שלכם ומה גודלו, מדבקות ויניל הם דרך זולה, יצירתית וחכמה למתג את העסק שלכם בצורה נכונה וחכמה.

    למה חשוב לבחור בחברה המתמחה במדבקות ויניל?

    ייצור מדבקות ויניל ועולם המיתוג ופתרונות הסימון הם עולם שלם, מגוון ומלא. לכן, ישנה חשיבות רבה בעבודה עם חברה המתמחה במדבקות ויניל. חברה בעלת ניסיון בתחום תעזור לכם לאפיין ולהתאים בצורה הטובה ביותר את המדבקה אותה אתם צריכים הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונאלית. כמו כן, ניסיונה של החברה ישמש לטובתכם בכל הקשור לאיכות וטיב המדבקות.

    למה מומלץ לרכוש גלילי מדבקות ויניל מתוויות איכות?

    גלילי מדבקות ויניל בעיני אלפי בעלי עסקים בישראל נחשבים רק שם נרדף לחברת תוויות איכות, החברה מתמחה למעלה מ – 4 עשורים בפתרונות סימון ומדבקות ונחשבת לבחירתם הטבעית של אלפי בתי עסק בישראל. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו עוד היום!

    לפרטים והזמנות

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      עוד שיכול לעניין אותך

      מיתוג וקידום באינטרנט מיתוג וקידום באינטרנט
      phone icon
      Whatsapp icon